- Activităţi comerciale
- Închirieri locuințe
- Autorizări transport în regim de TAXI
- Concesionări şi închirieri
- Evidenţa populaţiei
- Impunerea şi scoaterea din evidenţele fiscale
- Declararea Prealabilă a Adunărilor Publice
- Registrul Agricol
- Relaţii cu publicul
- Direcția Asistență Socială
- Serviciul Utilități Publice
- Starea civilă
- Arhiva
- Serviciul Urbanism și Avize
- Serviciul Autorizare Construcţii
- Serviciul Dezvoltare Urbană și Amenajarea Teritoriului
- Administrare cimitire
- Serviciul Infrastructură
- Serviciul Patrimoniu
Vizarea anuală a autorizațiilor/acordurilor de funcționare(online)
Vizare anuală a autorizaţiilor/ acordurilor de funcţionare, a operatorilor economici care desfăşoară activităţi comerciale, alimentaţie publică, prestări servicii, producţie şi altele pe teritoriul administrativ al municipiului Baia Mare, este obligatorie până la data de 31 martie a anului în curs, urmând ca după această dată să se perceapă penalizări
Pașii ce trebuie urmați
Pentru vizarea anuală a autorizațiilor / acordurilor de funcționare, se parcurg următorii pași:
Transmiterea documentelor necesare
Solicitarea se poate face prin transmiterea documentelor necesare la adresa de mail: cic@baiamare.ro
Primirea vizei anuale
Pe adresa indicată în cerere, solicitantul va primi un mail de confirmare din partea serviciului de specialitate cu privire la faptul că Autorizația/Acordul de functionare a fost vizat pe anul în curs.
!!! Dacă utilizaţi o adresă de mail din domeniul yahoo.com este posibil să primiţi cu întârziere mailul de confirmare . Vă rugăm să verificaţi şi secţiunea spam din contul dvs. de mail.
Documente necesare
• Declaraţia pe proprie răspundere a administratorului sau a împuternicitului acestuia, cu privire la faptul că nu au intervenit modificări ale condiţiilor de funcţionare de la data emiterii autorizaţiei şi că deţine toate avizele şi acordurile necesare funcţionării emise de către autorităţile abilitate;(Descarcă declarația)
• Chitanţa de plată a taxei, sau extrasul de cont, in cazul plăţii prin virament bancar. Taxa se poate achita la Casieriile Primăriei Municipiului Baia Mare (str. Gheorghe Şincai nr. 37, str. Vasile Lucaciu nr. 2, bd. Independenţei nr. 2c) sau prin virament bancar :
• Pentru unităţile de alimentaţie publică se va depune într-un singur exemplar şi declaraţia privind structura unităţii de alimentație publică (suprafață și număr de locuri) (Descarcă Documentul)
Solicitarea pentru viza anuală va fi trimisă la dresa de email cic@baiamare.ro, prin prezenta cerere:(Descarcă cererea), la care vor fi anexate următoarele:
• Declaraţia pe proprie răspundere a administratorului sau a împuternicitului acestuia, cu privire la faptul că nu au intervenit modificări ale condiţiilor de funcţionare de la data emiterii autorizaţiei şi că deţine toate avizele şi acordurile necesare funcţionării emise de către autorităţile abilitate;(Descarcă declarația)
• Copie a actului de identitate al administratorului sau imputernicitului acestuia, semnatar al declarației pe proprie răspundere;
• Chitanţa de plată a taxei, sau extrasul de cont, in cazul plăţii prin virament bancar. Taxa se poate achita la Casieriile Primăriei Municipiului Baia Mare (str. Gheorghe Şincai nr. 37, str. Vasile Lucaciu nr. 2, bd. Independenţei nr. 2c) sau prin virament bancar :
TITULAR CONT : MUNICIPIUL BAIA MARE
COD FISCAL: 3627692
CONT IBAN: RO91 TREZ 4362 1160 203X XXXX
EXPLICATII PLATA: TAXA VIZA 2023 AUTORIZATIE/ACORD NR.………/………...
COD FISCAL: 3627692
CONT IBAN: RO91 TREZ 4362 1160 203X XXXX
EXPLICATII PLATA: TAXA VIZA 2023 AUTORIZATIE/ACORD NR.………/………...
• Pentru unităţile de alimentaţie publică se va depune într-un singur exemplar şi declaraţia privind structura unităţii de alimentație publică (suprafață și număr de locuri) (Descarcă Documentul)
!! Nu este necesar să trimiteți copia autorizației / acordului de funcționare!
Conform H.C.L. Nr. 492/2023 Art. 6 lit.a, se stabilește nivelul taxei speciale de eliberare/vizare a acordului de funcționare la suma de: 220 lei și a taxei speciale pentru modificarea acordului/autorizației de funcționare la suma de 70 lei. După data de 31.03.2024 taxa va cuprinde penalităţi de întârziere.
Taxa pentru vizarea anuală a autorizaţiei privind desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică cu penalitătile de întârziere aferente după data de 31.03.2024
Pentru mai multe informații contactați
Biroul Comercial
Adresa: Piata Libertatii nr.17 – intrarea din Strada Mihai Viteazu
Telefon: 0733 055 755
E-mail: comercial@baiamare.ro
Descarcă fișiere atașate
Cerere & Declarație pe proprie răspundere Viza Anuală Autorizații/Acorduri de Funcționare 2024
penalit jpeg
Declarație alimentație publică 2024
Penalizări lipsă viză acord de funcționare 2019-2024
Taxa Vizare cu Penalități -domeniu Alimentație publică - OCTOMBRIE 2024
Program Casierii
Str. Gheorghe Şincai, Nr. 37
Luni-Miercuri 0815-1230 | 1300-1500
Joi 0815-1230 | 1300-1600
Vineri 0815-1230 | 1300-1400